Polski Fotograf Bedford: Fotograf Bedford

Fotograf Bedford

Witam na stronie Fotograf Bedford. Dzisiaj postanowiłem, że stworzę blog Polski Fotograf Bedford. Robię zdjęcia zawodowo i chętnie przyjadę do klienta na terenie Bedfordshire. Nie jest to Studio Fotograficzne w Bedford. Pracuje jako fotograf ślubny a dodatkowo zajmuję się fotografią okolicznościową. Fotografuje również noworodki i starsze dzieci. Poniższe zdjęcie robiłem jakiś czas temu 3 miesięcznej Wiktorii. Sesja fotograficzna trwała około dwóch godzin a efekt oglądać można poniżej.

Fotograf Bedford UK
Zdjęcie zrobione przez Polski Fotograf Bedford

Polski Fotograf Bedford


Pracuję jako Fotograf również w Bedford i okolicach tego miasta. Najdalej podróżuje do Luton. Za ten dystans nie pobieram dodatkowych opłat.

Zdjęcia, które robię charakteryzuje naturalność. W pracy jako fotograf staram się nie używać za dużo Photoshopa. Ludzie mają naturalne piękno a ja staram się je wydobywać. Staram się uwiecznić uczucia, nie plastikowe twarze. Nie lubię słowa profesionalny fotograf w Bedford, zawsze kojarzy mi się z nadrabianiem słowem przy braku talentu.

Zapraszam również na mój profil Google+ Facebook, gdzie będę publikował ciekawe zdjęcia. Będę również opisywał ustawienia aparatu przy jakich zostały zrobione. Może skorzysta na tam jakiś fotograf amator, które uczy się robienia zdjęć.

zdjęcia dzieci
Fotografia okolicznościowa
Dziekuję za odwiedziny na moim blogu. Życzę miłej lektury - Fotograf Bedford.