Polski Fotograf Bedford: Moje miasto

Moje miasto

Bedford to miasto położone w hrabstwie Bedfordshire. Nie znam aż tak dobrze tego miasta ale muszę przyznać, że jest trudne do przemieszczania się samochodem. Zamieszkuje tak duża liczba Polaków, jak zresztą wszędzie w Anglii. Polska społeczność w Bedford opisywana była wielokrotnie na ramach polskiej gazety. Były to jednak negatywne opinie. Osobiście znam wielu ludzi z tego miasta i uważam, że są naprawdę świetnymi ludźmi. Więcej o Bedford przeczytasz tutaj: Bedford

polacy w bedford
Zdjęcie zrobione w parku na obrzeżach Bedford

Ostatnio w Bedford miała miejsce Wielka Orkiestra. Z tego co widziałem na zdjęciach to trochę się tam działo. Pogoda nie była za sprzyjająca ale to nie stało na przeszkodzie w dobrej zabawie i pomocy potrzebującym. Nie wiem czy zdjęcia robił polski fotograf z Bedford czy ktoś dla przyjemności. Jedyne co mnie zaciekawiło to, że nie podano kwoty jaką uzbierano podczas akcji. Podobno pieniądze zbierało aż czterdzieści osób. Były jakieś małe wpadki organizacyjne ale to się zdarza.

Polacy w Bedford



Często zastanawiam się czy w Polacy w Bedford też mają takie problemy jak w innych miastach. Kłótnie, podziały czy można życie tam wygląda inaczej. W planach mam wizytę rekreacyjną miasta a przy okazji zrobienie kilku zdjęć. Planuje również nawiązać kontakt z polskim fotografem, który działa na terenie Bedford.

Zastanawiam się również czy istniej tam duża grupa społeczna innych narodowości. Może warto dodać translator do mojego bloga.